Cześć
Ostatnio ogarniałem wnęki kół tylnich , ponieważ autko opuszczało fabrykę z symbolicznym zabezpieczeniem antykorozyjnym owych wnęk. Podczas czyszczenia przed konserwacją , musze przyznać że 8 lat garażowania pod chmurką , wymagało ingerencji, rdzy na karoserii było niewiele. Byłem tym bardzo mile zaskoczony. Bo niektóre nowsze i droższe samochody potrafią już rdzewieć po kilku latach użytkowania.
Ale podczas czyszczenia uszczelek drzwi , górna uszczelka która idzie od słupka A aż do słupka C , jest generatorem rdzy po przez zbierający się w niej brud …. tak że jak ktoś chce kupować dustera czy to I czy II generacji radzę zacząć od zaglądnięcia pod ową uszczelkę co się pod nią dzieje. Oraz systematycznie oczyszczać ową uszczelkę z zalegającego brudu.
Po podniesieniu samochodu na punktach podparcia , za pomocą lewarka. Polecam przejechać owe punkty podparcia po opuszczeniu samochodu jakimś środkiem do konserwacji podwozia. Ponieważ lewarek renault ma tendencję do odbijania konserwacji….
Pozdrawiam
~Bart
Dacia Duster II- samochód dla polskiego przygotowanego?
- SilesiaSurvival
- Posty: 1561
- Rejestracja: pt 12 lis 2021, 20:56
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice / Warszawa
- Kontakt:
„psy szczekają, forum działa dalej”
Silesia Survival : zapraszam pod tą samą nazwą na YT , FB , IG oraz TT
silesiasurvival@gmail.com
Silesia Survival : zapraszam pod tą samą nazwą na YT , FB , IG oraz TT
silesiasurvival@gmail.com